HÓD-informatika

brandépítés

Megvan az ötlet, de nem tudod, hogy hogyan tovább? Segítünk felépíteni a saját márkádat! Egy hihetetlenül izgalmas, de természetesen kihívásokban gazdag feladat, viszont a végeredmény önmagáért fog beszélni!

Tudjuk, hogy minden kezdet nehéz, főleg ha egyedül próbálsz mindent megoldani. De miért legyen az? Segítünk lépésről-lépésre felépíteni a saját márkádat.

Hogyan valósítjuk meg?

Készülj fel beszélgetésekre, főleg online, amelynek során kihozzuk belőled is a maximumot, de végig ott vagyunk, segítünk és terelgetünk az úton, közben biztosítunk neked mindent, ami ahhoz szükséges, hogy saját márkád legyen, legyen az a márkanév, logó, domain, tárhely, weboldal, webshop, nyomdai anyagok, online és offline marketing.

Mondhatnánk, hogy óóó hát egyszerű, kettő perc, vagy pár napi munka, de akkor hazudnánk, viszont szakértői segítséggel folyamatosan haladni fogsz egy olyan úton, amiről eddig csak álmodtál. Olvass tovább.

Na de hogyan kezdünk neki?

9

1. LÉPÉS - A TERMÉK VAGY SZOLGÁLTATÁS VIZSGÁLATA

Vizsgáljuk meg közösen, hogy a meglévő vagy leendőbeli terméked, vagy szolgáltatásod mennyire piacképes. Vannak termékek, szolgáltatások amelyek nem biztos, hogy áttörő sikert fognak hozni – a jelenlegi formájukban, ilyenkor még csiszolgatni kell egy kicsit, de segítünk ebben is.

FONTOS: ha nem látunk benne fantáziát, akkor ezt szemtől-szemben megmondjuk. Innentől kezdve tiéd a választás, vagy hiszel nekünk vagy nem, de ha mi nem látunk benne fantáziát, akkor nem fogunk segíteni, mert szerintünk az kidobott pénz lenne – a részedről.

9

2. LÉPÉS - KONKURENCIAFELMÉRÉS

Ha jó a terméked, vagy szolgálatatásod, akkor a következő lépés a konkurencia felmérése – lokálisan, országosan, ahogy a szolgáltatási területed kívánja.

9

3. LÉPÉS - POZÍCIONÁLÁS

A terméked, szolgáltatásod és a konkurenciafelmérés ismeretében pozícionáljuk a termékedet, szolgáltatásodat. Fontos, hogy ez csak egy aktuális állapotot jelöl, majd megmutatjuk hová lehet eljutni vele.

9

4. LÉPÉS - TERVEZÉS

Elkészítünk egy Megvalósíthatósági Tanulmányt, amely pontosan és részletesen tartalmazza azokat az összefüggéseket, külső eszközöket, amelyeknek a segítségével ki tudod hozni a termékedből, szolgálatásodból a maximumot.

9

4. LÉPÉS - MAGA A BRAND

Elkezdjük közösen felépíteni a saját márkádat, méghozzá úgy, hogy minél hamarabb keress vele pénzt. Segítünk abban, hogy fejlődj folyamatosan. Könnyűnek hangzik, de rengeteg munka van vele, és rengeteg dologból tevődik össze, mint: márka alapvető elemei (név, szlogen, logó, stb.), tartalmi elemek, és értékesítési csatornák (weboldal, webshop, blog, fizetett hirdetések, közösségi oldalak, videós tartalmak, stb).

A márkád az, amit mások mondanak rólad, miután kiléptél az ajtón. A márka egy cégnek ugyanaz, mint a hírnév az embernek. A hírnevet úgy szerzed meg, hogy megpróbálod a nehéz dolgokat jól csinálni.

Jeff Bezos

Amazon

Ügyfélélmény

A brand, vagy márkaépítésnek csak egy része a megjelenés, a termékek, szolgáltatások megfelelő prezentálása. Legalább olyan fontos az ügyfélélmény kimaxolása.

A márkád akkor lesz sikeres, befutott, és akkor hoz sok pénzt, ha arra törekszel, hogy minél nagyobb legyen az ügyfélélmény. Ezt részletesen átbeszéljük, és segíteni fogunk.

ne habozz,
EGYEZTESSÜNK!

Nincs veszítenivalód, pontosabban van: ha nem veszed fel velem a kapcsolatot, és minden megy tovább, ahogy eddig. Küld el az űrlapot, egyeztessünk.

Adatkezelés